Gubben

Inspirerad av min vän Emma lägger jag upp en bild på en av våra kära prylar från Japan, lilla gubben som vickar på huvudet och drivs av solenergi. Den kallas för sunshine buddy (eller Emmas fina översättning solskenskompis) men vi kallar den 'lilla gubben'.

Den gör mig väldigt glad, inte bara för att den är söt utan också för att när den vickar på huvudet så är det fint väder och det gillar jag! Vi har upptäckt att den även vickar på huvudet om vi tänder en av våra lågenergilampor..

1 Dani:

skriven

Oh så avundsjuk jag blir!

Jag vill också plugga i japan vilket jag kanske ska!

Hur fick du råd med det egentligen?

De är ju sjukt dyrt...

2 Cecilia:

skriven

åh, det var det sötaste jag har sett!

3 Natta:

skriven

Skulle också vilja veta hur du har råd?? Sjukt spännande och kul att kunna vara där och plugga, tycker jag i alla fall! :)

Kommentera här:

Web Analytics