Sista chansen

Nu är det sista chansen att se Kimono Fusion på Världskulturmuseet, utställningen stänger nämligen 31:e maj (tisdag). Nu är det dessutom gratis inträde, så det finns ingen anledning att inte gå dit! Jag kommer nog att ta en sista tur dit i helgen eller början av näst vecka. Här kan ni läsa vad jag tyckte om utställningen.


Kimono Fusion, feb 2011
1 Evelina:

skriven

crepes <3 haha.



det är ju synd :/ vet hur det är att längta ju! planerar ni kanske någon flytt dit? vad tycker sambon din om japan? :D

jag har aldrig varit i korea förut så det ska bli superspännande :)



nu i sommar stannar jag en månad, när jag flyttar blir det i alla fall ett halvår, för att man ska kunna få chansen att slå sig ned och skaffa nåt part time job eller liknande. Har både mamma och pappa som skänker lite pengar varje månad, får ju även studiebidrag, och sedan har jag lite kontakter som jag ska söka job via :) tar pengarna slut får jag väl åka hem .. fast det vägrar jag nog, får leva på gatan istället :) hehe

2 emma:

skriven

Asch, att jag glömde av utställningen då när jag besöke Ylva snabbt för ett par månader sedan. Det hade verkligen varit skoj att spana in. Oh well..bättre lycka nästa gång.

3 Bella:

skriven

Åh! Vilken cool blogg du har!

Kommentera här:

Web Analytics