Arkadhall

 

Bjuder på en bild på Kai från andra kvällen i Tokyo, vi tog med oss Lene (som sitter längst bort i bild bakom pelaren) och spelade lite på en arkad-spelhall i Shibuya. Lene spelade sitt favoritspel Bubble Bobble medan Kai och jag provade lite olika. Jag testade Zookeeper som jag annars bara spelat på Nintendo DS, det var lite större så att säga..

 

Kvällen avslutades med lite Jubeat som nu bytt från ripples-serien trill knit-serien (haha, helt ointressant info, om man inte spelat Jubeat). En del låtar var dock kvar och våra E-amusement pass (ett personligt kort där man sparar sina poäng och liknande för olika spel) fungerade fortfarande! Saknar verkligen att kunna gå och spela på arkadhall.

1 Cat:

skriven

Det är synd att det inte finns så mycket sånt i Sverige. (inga vad jag vet?)

2 Victoria:

skriven

svar:

Eller hur! :'3

Det är det som gör henne så speciell~

3 Marion Eleonora:

skriven

Har precis hittat till din blogg och den verkar hur trevlig som helst :) Ska försöka hinna läsa så mycket som möjligt innan jag åker till Tokyo på måndag.

:)

4 Nikkorglass:

skriven

Hehe... ser ut som ni hittat till cult-arcaden:

"Shibuya Kaikan" http://shoryuken.com/forum/index.php?media/shibuya-kaikan-arcade-tour.7082/

Jag var där i April 2010... :~)

5 Johanna (Tokyo - Love):

skriven

@ Nikkorglass: Ja, det var vårt stammisställe när vi bodde i Tokyo så det var ju självklart med besök även under senaste resan!

Kommentera här:

Web Analytics