Tävling

Tävlingen är avslutad, se här för vinnare.

Som utlovat kommer här en tävling. Detta för att fira att bloggen har över 80 prenumeranter på bloglovin'!



Origamiörhängena är handvikta av mig, av japanskt origamipapper (inköpt i Japan).

Besök också gärna min sida: Origamitranor där ni kan kolla in mina andra örhängen och läsa mer.


För er som inte har hål i öronen så är det en utmärkt present, jag kan också ordna en halsbandsberlock istället för örhängen.


Alla kan vara med och tävla, vinnaren dras nästa måndag (13/2). För att vara med i tävlingen, gör så här :

- Kopiera tävlings-logon (bilden här ovan) och klistra in den i ett inlägg på er egen blogg, där ni nämner att ni är med och tävlar, och länkar tillbaka till tävlingen. Skriv sedan en kommentar här nedan, där ni länkar till inlägget på er blogg.


- Har man ingen blogg så skickar man istället ett mail till mig på love-tokyo[at]hotmail.com och skriver samma sak där.


På måndag lottar jag fram en vinnare, så alla som deltar har lika stor chans att vinna! Klicka på bilden ovan för att kunna kopiera.

 

Klicka här för att följa mig med bloglovin':    bloglovin

1 Cat:

skriven

Åh, vad kul! Synd bara att jag inte har hål i öronen ^-^

2 Morrfin.:

skriven

Vet du nånstans i göteborg det finns sushibuffe?

3 Emma:

skriven

Sv: Jaa, jag får läsa igenom alla dina tips nu! Ska plugga på Kudan Institute i Chiyoda :) Var pluggade du? 2010 var jag lite överallt, tågluffade. Blev bland annat Tokyo (mest såklart), Kyoto, Unzen, Nara och Kinosaki. Haaha har längtat tillbaka sedan planet mot Sverige lyfte.

4 Emma:

skriven

Sv: Vad kul! Nej men är det sant haha, ja precis, jag har läst lite själv så jag kan ju kommunicera med dem på en viss nivå i alla fall. Annars får jag se till att alltid ha ordboken i väskan...



Vad tråkigt att det inte blev av! Men Tokyo är ju helt underbart. Vi skulle egentligen iväg till fler ställen men vi längtade tillbaka, hehe. Har du varit där under hanami förresten? Försöker hitta tips på var man ska hålla till.

5 Cat:

skriven

Sv: Ah, just det ja! Vilket av Kyoto och Tokyo gillade du mest då? Om jag får välja mellan Tokyo och Sapporo så är helt klart Sapporo min favorit. Jag gillade faktiskt inte Tokyo så mycket, men sen är jag inte så intresserad av storstäder. Om jag fick välja skulle jag nog helst bo i bergen i Japan, haha! ^^

6 Jennifer:

skriven

Sv; Åhå, jasså!



Har tyvärr inte varit i Japan än! Det är en stor dröm som jag kommer uppfylla inom en snar framtid! Hoppas jag i alla fall :D

7 Essey:

skriven

Hej grymt bra blogg du har :D<3

8 Anna Samuelsson:

skriven

Super läckra! Jag är med och tävlar!

Här är länken till mitt inlägg



http://iannaslillavarld.wordpress.com/2012/02/09/tavling/

9 emma:

skriven

nu är jag med och tävlar.

10 elin:

skriven

hurra så tjusigt! Jag är självklart med å tävlar :)



http://elinutten.blogspot.com/2012/02/tavling-hos-tokyo-love-hos-johanna-kan.html

Kommentera här:

Web Analytics