Nytt år, ny design

Jag har uppdaterat min bloggdesign, så uppdatera webbläsaren (tryck F5).

 

 

Bilderna i headern är alla från Tokyo. Bilden på Tsutenkyo-bron är tagen i Koishikawa Kōrakuen i augusi 2011. Mittenbilden togs i slutet av vår Japan-resa 2010, jag (mini i gröna byxor) står utanför vår favorit-arkadhall. Den högra bilden tog jag i Harajuku, Tokyo. Både den och min profilbild är också från Tokyo-resan i augusti 2011.

 

Jag hoppas att det ska se bra ut, det kan ta lite tid innan allt faller på plats i vissa webbläsare. Men uppdatera med F5 (eller ctrl + F5), alternativ rensa cacheminnet.  Om något inte funkar eller ser konstigt ut så hör gärna av er så ska jag försöka fixa det.


1 Linn:

skriven

Den nya designen blev riktigt snygg! :D

2 emma:

skriven

tjusigt Johanna! Gillar att du behåll grundidén med färgvalen men uppdaterat form och bild. Du verkar va en rackarns rackare på hemsidor.

3 Emcy:

skriven

Jättefin blogg! Har du tagit bilderna i headern själv? :)

4 sannas rum:

skriven

Den nya är supersnygg :D

5 AlexDesu:

skriven

Tyckte om din förra design men gillar den här ännu bättre! Asfint! :)

6 gil:

skriven

Oh den här bloggdesignen är riktigt snygg!♥

7 Sophie / Blogg.se:

skriven

Vad fint! Kul med snygg design/arbetad blogg och du har helt rätt i att den är otroligt viktig.

Kommentera här:

Web Analytics