Liten paus

Ja, som ni märkt så har jag haft en liten paus i bloggandet den senaste tiden. Jag har haft en massa inlägg på gång men inte fått mig för att blogga alls, har haft för mycket annat i huvudet och så har vi varit i skärgården- analogt så det förslår! Igår fick jag dock en kommentar från en anonym läsare: "Blogga meer! :)))" och det dåliga bloggare-samvetet måste bekämpas. Tänk att det ska vara så svårt att komma igång med inläggen när man "halkat efter". Jag blir så glad att se att ni är inne och läser, och ibland också kommenterar! Jag kontrar alltså med: Kommentera meer! :)))
 
Hej från Tokyo Sky Tree, oktober -13
 
Just nu sitter jag och tittar på bilder från förra helgen då det blev sushi-fest med både restaurangmat och hemmagjort, inte lite sushi-sugen nu alltså. Inlägget kommer strax!
 
1 Malin:

skriven

Hej!
Jag har läst igenom hela din blogg och särskilt alla inlägg om Japan. Jag ska själv flytta till Japan om 1 vecka och stanna där i 1 år. Det är kul att få lite tips och jag tackar för all bra information. Jag har själv startat en blogg http://tokyomalin.blogg.se. Jag har inte kommit igång med mitt bloggande ännu men kommer skriva regelbundet när jag är där.

Ha en trevlig dag! :)
//Tokyo-Malin

Svar: Oj, det var ambitiöst. Vad kul att du hittat hit och att du gillar inläggen! Åh så kul, ska du plugga japanska? Ska till Tokyo i mitten av april. Ska kolla in hos dig då, hoppas du forsätter läsa och kommentera.
(^__^)
Johanna

Kommentera här:

Web Analytics