Tv från Japan

Ikväll kl. 20 visar kanal 5 "en stark äventyrsresa med Morgan och Ola-Conny" och i dagens avsnitt (som är det sista) åker de till Japan! Läste i programbeskrivningen att de bland annat skulle besöka Japan, så jag har väntat och väntat och zappat förbi avsnitt då de varit i Australien och Indien, men idag så är det alltså Japan som gäller och jag ska såklart kolla. Finns också att se här
 
 
Kai spatserar i Higashiyama distriktet i närheten av Kiyomizu-dera, Kyoto, oktober 2013
 
Har tidigare tipsat om programmet "en stark resa" då de i ett avsnitt var i Tokyo. Det avsnittet finns fortfarande att se på kanal 5 play. Inget höjdarprogram, men det är ju alltid trevligt att få se lite Tokyo-bilder!
 
1 Cornelia:

skriven

Att åka till Japan är ju drömmen!

2 Camilla:

skriven

Hoppas ni får det trevligt i Tokyo! Oroa dig inte för skatten, det handlar inte om några större summor.

3 Jeanette:

skriven

Åhh igen? :D Yay!

Älskar avsnittet när de var i Tokyo. Visade det för min japanska pojkvän och han tyckte det var jättekul trots att han inte fattade ett ord.

4 Johanna:

skriven

Jag och min pojkvän planerar att åka till Japan i höst och tänkte bo runt tokyo området har du några tips på billiga och bra hotel? :)

Svar: Jag har bott på två bra hotell i Shinjuku, men mitt generella tips att kolla på ex. hotels eller trivago, titta på bilderna, läs recensioner och kolla områden som ni tror ni kommer vara mycket i (speciellt på kväll/natt i och med att tunnelbanan slutar gå kring kl. 24) och jämför priser m.m. Bra att boka i god tid, vi bokade just för nästa resa och pga. kort varsel så var såklart utbudet av lediga hotell ganska knapert.
Johanna

Kommentera här:

Web Analytics