Framsidan


Mitt inlägg om Chirashizushi visas nu på blogg.se's framsida, och även på avdelningen mat och dryck (där den ligger överst!)

Jättekul! Det märks på besökarantalet vill jag lova. Hoppas att några av er som hittat hit idag fortsätter att läsa och följa bloggen.

(Bilden är saxad från blogg.se)
1 Linn:

skriven

Va roligt för dig! :D

Men du skriver väldigt bra och dina recept är alltid så lockande!

2 Tokyo - Love:

skriven

Vad kul att du tycker det, tackar så mycket!

3 FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

skriven

ne men iaf! var glad att jag skrev nåt överhuvudtageet..

4 johanna:

skriven

ÅÅÅÅH! Underbart! Grattis vännen! kramar

5 Mammi:

skriven

Toppen gumman du är bäst!!!

6 Johanna:

skriven

GRATTIS :D

7 anna:

skriven

jag kmr så fortstätta följa din blogg :DD

8 Tommy:

skriven

Grattis :) Bara för det så hittade jag din blogg. Är också väldigt intresserad av japansk kultur och mat så jag ska försöka följa din blogg i framtiden :)

9 Junitjej:

skriven

Jättekul att din blogg hamnade på startsidan!

10 Junitjej:

skriven

Din blogg är jättefin!

11 FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

skriven

ja men det är ju bra ;D

12 Mimi:

skriven

Jag såg det, grattis! :D Det är skitkul att få hamna där!



SV: Dom är jättestora, runt 3 dm långa skulle jag gissa på! Det liksom låter otroligt när dom rör sig i sina plastlådor medan dom äntar på att få tvätta sig. Han har en krokodil också :D!

Hahahaha, jag hade två sköldpaddor när jag var liten, dom springer fooooort!

13 Emelie - PT och kostrådgivare:

skriven

Sv: Ja, jag ska absolut försöka testa!! Att riset inte är 100% nyttigt spelar inte mig någon roll. Jag äter allt :) Ingen hälsofascist här inte :)

14 Everlasting:

skriven

Grattis!

15 Johanna:

skriven

sv; Tackar, gult är så fint när det gäller blommor och bilder :)

16 Anonym:

skriven

sv: Tack! <3

17 c a n d y - house of a geek:

skriven

Åh såg inte detta förrän idag men GRATTIS! Din blogg är helt super!

18 brateckning:

skriven

Jaaaa vad kul :) du är jätteduktig och jag blir alltid jättehungrig när jag kollar på din sida :)

Kommentera här:

Web Analytics