Vinnaren

Det tog lite längre tid än väntat men vinnaren är nu dragen, och det blev:



Stor grattis till Elin, som vinner ett par fina origamiörhängen som jag själv vikt. Besök hennes fina blogg i och utanför min verklighet.

_________________________________________________________________________


Tack också till alla som deltagit i tävlingen, tyvärr kan ju inte alla vinna. Men som lite tröst så ger jag just nu 20% på alla mina origamiörhängen på min sida origamitranor! Så passa på att beställa ett eller flera par. Klicka här eller på bilden.

1 Elin:

skriven

Nämen hihi! Va roligt å tack så mkt :)

2 Jennie:

skriven

Vad roligt! Grattis Elin :D

3 Camilla:

skriven

Så roligt att du tittat in på min blogg :) Vi ska resa runt i Tokyo, Hakone, Kyoto, Hiroshima, Takayama och Kanazawa. Vi blir borta i 16 dagar och nu börjar det verkligen pirra i magen, bara drygt 3 veckor kvar. Vi har ju aldrig varit där men vi gissar på att det är fantastiskt.

4 ebba:

skriven

fin blogg!

kolla gärna min blogg

5 Frida:

skriven

Älskar din blogg! Besök gärna min http://andheimss.myshowroom.se/ ;)

6 Engmanss:

skriven

Jätte fin blogg du har här ! :)

7 Amanda:

skriven

åå jag älskar din blogg! :D

Jag är jätteintresserad av Japan och det är så kul att läsa om det i din blogg! :D

Puss & Kram

8 Emma:

skriven

Hej, jätte fin blogg, vad gör du`??

9 Emma:

skriven

Hej! Jag har en liten fråga. När du var i Tokyo, hur gjorde du med tågbiljetter? Vet du om det finns något kort som gäller både för JR och Tokyo Metro? :)

10 Clari:

skriven

Hey...this is a really nice and interesting blog! Stay the way ;)

11 Jeeenni:

skriven

fin blogg du har! (:

Kommentera här:

Web Analytics