Filmfestivalen!

 
Efter att jag skrivit föregående inlägg, tyckte Kai såklart att vi skulle ta en tur till Göteborg. Så nu är vi här och ska se The Kingdom of Dreams and Madness ikväll! Någon läsare som varit eller ska gå på någon japansk film under Göteborg Film Festival? 
1 Matilda Wik - fotograf i Norrköping:

skriven

Jag har en miniundersökning på bloggen just nu där jag är intresserad av efterfrågan på fotokurser, vore jättetacksam för ditt svar! :)
https://mwfotografi.wordpress.com/2015/01/28/vilken-typ-av-kurs-vill-ni-ga/

2 Elvira:

skriven

Åh va najs! Jag brukade också gå och se japansk film på Stockholms filmfestival! Var man volontär så gick det dessutom att se filmerna gratis och till och med byta några ord med de japanska regissörerna som kom :D

Svar: Oj, så lyxigt!
Tokyoyo

3 JULES☆BLOG:

skriven

Hade lätt gått om jag hade bott närmare!
Förresten Sandra från SandranoSekai nämnde dig i sin vlog! haha ^^

Svar: Hej! Ja, vi åkte ju upp bara för att gå på den filmen faktiskt. Men det är ju en överkomlig resa från Helsingborg. Ja, jag såg det. Så himla kul att jag råkade springa in i dem innan filmen, och att hon nämnde mig! ^__^)
Tokyoyo

Kommentera här:

Web Analytics