Livstecken

Ett litet livstecken bjuder jag på idag, så ni inte glömmer mig. Jag har tyvärr alltför mycket som snurrar i huvudet fortfarande och är på resande fot varje vecka eftersom att jag jobbar i ute fält, i bland annat olika kyrkor i Skåne och Blekinge. Därför hamnar bloggen lite i skymundan just nu.
 
Sen senast har jag hunnit med att få besök av mina föräldrar i nya hemstaden Helsingborg, och även varit hemma i Norrköping en sväng. Självklart hann jag med ett besök på Kimono Sushi! Kai är på jobb i Kina, och äter kinamat varje dag. Men snart kommer han äntligen hem igen!
 
9 bitar på Sunshine Sushi & 10 bitar på Kimono Sushi Bar (mobilbilder)
 
 
Jag lovade ju en ny design och nya friska tag, men ni får hålla ut lite längre. Har ni något önskeinlägg jag kan trixa med så länge?

1 Sailor Wood:

skriven

Sv: Den känner jag igen :) !! Kommer ihåg att jag hade den ett tag.
Beige och mintgrönt låter ju superlyxigt :'D, vill nu själv ha den, hihi!
Grymt bra blogg förresten :) !!!

2 William:

skriven

så gott:D

Svar: Mm.. det var det kan jag säga!
Johanna

3 S:

skriven

Sushi är ju så otroligt gott. Dessa ser ljuvliga ut.

Svar: Ja, eller hur?! Älskar sushi!
Johanna

4 Mimmi:

skriven

Åh wow! Nu blev jag riktigt sugen!

Svar: Jag med!
Johanna

5 S:

skriven

Djävulen bär Prada är en fantastiskt bra tjejfilm! :)

Hur hittade jag hit? Via en annan tjejs blogg, som är au-pair i NY. Klickade in mig på lite olika idag och hittade till dig vilket jag uppskattade. Bra blogg.

Svar: Ja, jag gillar den! Ok, då vet jag. Kul! Tackar.*
Johanna

6 Thao (타오):

skriven

I LOVE SUSHI ♥

Svar: Me too!
Johanna

7 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

SV: Åh tack så mycket! :)
Hmm jag gissar att jag klickade mig in via någon annans blogg. :P

8 Victoria:

skriven

prova Akki Sushi vid Medborgarplatsen ifall du svänger förbi Stockholm, den äger ;3

9 Victoria:

skriven

gör det!
Kan bland annat se den på dramacrazy.net~♪(*゜▽゜)ノ

10 My Vestlund:

skriven

MUMS!

11 elin:

skriven

Tack ska du ha! Det är verkligen jättekul att vara med i föreningen å kunna arrangera såna kul saker tillsammans :)
Och förlåt för mitt ûbersega svar.. maten däruppe ser också sjukt god ut.. är dödshungrig! kram

12 Marika Saarenpää:

skriven

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag :)

13 Sandra:

skriven

Mysig blogg och fina bilder ♥

Allt bra med dig?
Kram

14 FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor:

skriven

Sushin såg ju väldigt god ut!

Svar: Det var den också, mycket smarrig.
Johanna

15 Matilda:

skriven

Så gott de ser ut :)

16 Dennis:

skriven

Jääääääklar så gott det ser ut vara! Jag vill ha! :D

Visst är det läckert? Kärlek vid första ögonkastet ^^

Svar: Det var gott också vill jag lova! Mm.. verkligen snyggt halsband.
Johanna

17 Camilla:

skriven

Hej Johanna! Vad sushi-sugen jag blev nu, tur att jag åker hem till Japan igen om några dagar. Tack för alla dina tidigare kommentarer på min blogg, kul att du läser! Har precis skrivit ett nytt inlägg som jag tänkte du kanske är intresserad av att läsa! http://outthewindow.blogg.se/2012/december/christmas-decorations.html

Svar: Hej Camilla! Ja jag har läst din blogg till och från men nu först börjat 'följa' så jag inte glömmer bort dig. Haha, kul att du nämnde mig och kul att få vet lite om ditt 'pynt'.
Johanna

18 Denice:

skriven

Hej! Fin header!

19 Tesso:

skriven

Hej! Jag undrar om du känner till Ajisen Ramen? Det är en restaurangkedja och deras logga är en flicka med svart hår som håller i en rykande skål. Tror det är en kinesisk kedja men det är japansk mat, och den finns överallt i Kina och andra delar av världen också, och den ska finnas i Tokyo (i Shinjuku tror jag), men jag kan verkligen inte hitta adressen. Känner du till det?

Svar: Hej! Jag tål inte nudlar, så jag måste tyvärr säga att jag inte provat Ajisen. Hittade dock info på deras hemsida om att det ska finnas en ramen-ya i Ikebukuro (även en i Chiba). (www.aji1000.co.jp/shopinfo/index.php) Kunde hitta den på google maps, här är en länk: http://goo.gl/maps/D4TMLHoppas att den finns kvar där. När far du till Tokyo?
Johanna

Kommentera här:

Web Analytics