Dagens

 
Ja hade jag kört en "dagens" här på bloggen hade det inte blivit någon outfit, utan istället foton på dagens lunch eller middag! 
 
Helgen bjöd på ett snabbt besök i Göteborg, där det fick bli obligatorisk shopping av matvaror från Asien. Jag hittade en vegetarisk dashi gjord på konbu (brunalg) som jag såklart var tvungen att testa! Det blev vegetarisk miso ramen, med glutenfria risnudlar till mig, både till middag igår och lunch idag. Verkligen supersmarrigt!  

1 Daniella 🌙:

skriven

är det saigon du handlar på då?:)

Svar: Ja precis, http://sakuradesu.blogg.se/2013/december/asian-market.html
Johanna

2 Karin:

skriven

Så roligt att du gillar Asien! Jag ÄLSKAR ju själv också Tokyo, WOW vilken stad! Vi har sagt att vi ska försöka åka dit med vänner på "barnvagnssemester" i vår men får se hur det blir med den saken, de har inte ens fått sin lille än, men man kan ju hoppas på att resan blir av:)

Svar: Åh, låter ju helt underbart! Vill åka snart igen, men tror vi väntar lite. Kan hända att det blir Peking till våren istället.
Johanna

3 Fotograf Maria Carlsson:

skriven

Åh Asiatisk mat, så underbart. Det är det godaste som finns. :)

Svar: Men visst! Älskar också asiatisk mat, helst japansk.
Johanna

4 Elizabeth:

skriven

Gott! Vad hette butiken? Är på jakt efter dashi

Svar: Det var Saigon Food i Nordstan. Tror den var ny (såg den inte vid besöket i december...)
Johanna

5 Linda:

skriven

gott

6 marina:

skriven

Ser super gott ut!

7 Louise:

skriven

Ser gott ut!

8 Hanna Karlsson:

skriven

Det ser riktigt gott ut!

9 Linnéa Alpsten:

skriven

Gott :D

Kommentera här:

Web Analytics