Dammsugare och omstridd boll.

Hittade inget sushi-set när jag var på stan, men hittade däremot massa fina saker från Bombadill bl.a en pinsesstårte-puff, semlor och dessa fina kuddar.

Dammsugare och negerboll (chokladboll enligt vissa, men jag har alltid sagt det och tycker att chokladboll är ett annat bakverk).

 

Sen blev det sushi-luch och faktiskt lite julklappsshopping. Handlade till min kära mami, så nu känner jag mig lite duktig som redan kommit igång. Vad man ska köpa till sambon är fortfarande ett mysterium dock.

 

 

Nu ska jag ta mig en knäckemacka med kallrökt lax.

 

1 Mamma:

skriven

こんにちは小さく古い女性…



私が….書いた何をこの解釈できる



持っているが私をなる日本語で堪能に…



あなたの抱擁

2 Mamma:

skriven

Ja nu fick du lite att göra eller hur.,,, hi, hi,,,

3 Johanna:

skriven

Hallå lilla gumman.. fick jag ut, men jag har inte lärt mig Kanji (dvs. ord-tecken) än så det är lite svårt. Google-translate funkar inte så bra heller..

4 caroline:

skriven

men det var det jävligaste!!!! sushi igen? fina saker i fin butik... snart kommer du

5 Mamma:

skriven

Längtar efter er .... hoppas att du får det bra och trevligt uppe Pite.... ta varma kläder....

Kram från mammi

Kommentera här:

Web Analytics