Bröllop

Det har hänt en hel del sen sist. Min kära syster har gift sig och är inte längre en Forsberg. Bröllopet var fantastiskt vackert och vi hade supertrevligt! Att ha världens sötaste brudnäbbar gjorde inte det hela sämre.*

 

Festen var grym och det var superbra mat och underhållning i form av tal och spex. Skönt också med lite semester, det blev roadtrip upp med hela familjen, men jobbigt när vi väl var tvungna att åka hem till vardagen igen (skönt med flyg dock).

 

Sommarfina

 

 

Grattis bästa syster!

//Johanna

1 Mammi:

skriven

Härliga bilder och en härlig dag och kväll som vi länge minns.... kram från mammi

2 syster:

skriven

wiii vad fina kort! tack för allt hoppas att ni mår bra puss

3 Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

skriven

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du får gärna rösta på denna bilden med om du vill. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



Senaste inlägget som gäller om du vill bli länkad, hitta en söt vove på bloggen. ;)

Tack på förhand

4 Mischa (Michelle) Karo:

skriven

WOW så grymt fina bilder!

5 Johanna [injohanna.blogg.se]:

skriven

Tack för dina fina kommentarer! :) Tycker det är dags för dig att uppdatera :> Så man får kommentera något nytt! Haha, kramkram!

6 Vickan:

skriven

Hej! Och tack för kommentaren i min blogg. Nu tittar jag in hos dig och säger hej samt kikar på dina fantastiska foton. Och tack för gratulationen

Kram

Kommentera här:

Web Analytics