Reser norrut

Idag tag jag tåget till Ljusdal.. kommer hem igen på söndag, så det blir en paus från bloggen för min del.

Kolla gärna in recept-fliken uppe under headern, där finns ett par riktigt smaskiga asiatiska recept. Enjoy!

Denna lilla dam får jag träffa ikväll (+ flera andra släktingar!)
1 emma:

skriven

hoppas att du får det töpp tillsammans med släkt/familjen!

2 Cecilia:

skriven

Ha det underbart hos släkten!

3 Johanna (Tokyo - Love):

skriven

Efter era fina kommentarer vill jag tillägga att jag ska på begravning, bland annat..

4 MYMiC:

skriven

Waah vad söta ni är ^^



svar:

Happy Endings är väldigt chill att se på faktiskt ^^



Jag älskar nästan ALLA Gackt's låtar. Mizerable är också en av mina absoluta favoriter !! :D



haha ja, verkligen real life spirited away. Älskar det :D



kramar <3

5 Alexandra:

skriven

Aww. Vad fina blåa ögon ni har (:

6 Smsa Låna:

skriven

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

7 Tokyo - Love:

skriven

SV: Tackar, roligt att du gillar sidan!

Kommentera här:

Web Analytics