Vinnare!

Fick just veta att jag vunnit denna rosa krabat som min vän Emma stickat. Jippie, kolla vilken kawaii krabat!


Det var utlottning och Emmas söta dvärgschnauzer Bobo ( <- som har egen blogg) fick agera lott-dragare. Och jag vann! Tack Bobo och tack Emma!


(Bilderna är fotade av Emma)
1 Elin:

skriven

hurra!

2 Cecilia:

skriven

åh! Guuuuud va söt!!!

3 Annica:

skriven

Vilken söt! Bra draget av Bobo!;)

4 emma:

skriven

hej! jag har haft en ganska så snurrig vecka, har inte glömt bort krabaten, men har inte fått iväg den. Den dyker upp nästa vecka. KRAM

5 Mimmi:

skriven

En billig Stockholmare är alltid bra att ha :). Jag hade det väldigt mysigt i Sverige, det såg ju ut att faktiskt börja bli fint väder. Det förtjänar ni efter två snuskvintrar på raken.

Kommentera här:

Web Analytics