Nyskapat

Idag har jag pillrat och tillverkat lite nya origamiörhängen, det blev också två nya motiv (dvs. papper) och ännu fler variationer blir det med tiden.

Kolla in min sida med handvikta origamismycken här. Just nu kan man dessutom beställa 2 par örhängen och få det andra paret för halva priset!

Blå rutor och grön stjärna. Handvikta av japanskt origamipapper

1 Ells:

skriven

De är jätte söta :)!

2 elin:

skriven

De är jättfina Johanna! :)

3 Mammi:

skriven

Snygga... men dom jag har beställt är också fina....

4 mymic:

skriven

sv: aw, men man är alltid välkommen tillbaka, my blog will always welcome you home, haha! x) :D



Åh, tack så mycket! :D håller helt med dig ^^ kramar <3

5 mymic:

skriven

svar: Det är en RIKTIGT bra cover eftersom det är närapå omöjligt att göra en cover av Gackt. Det finns bara en Gackt så att säga :) :P

6 Hanziie - Musik, Mode, Japan, Resor etc.:

skriven

Hej! Fin blogg! Kolla gärna in min ^^

7 Fantasydining:

skriven

Fina!!!



Fantasydining-En blogg om temarestauranger

8 Fantasydining:

skriven

sv: läser din blogg nästan varje dag!!!

9 Malin (HereIamKyoto):

skriven

Hej, vad kul att du hittade min blogg. Hittils är det nog bara min mamma som är trogen följare haha :)

Finns så mycket att se i Kyoto, helt underbar stad. Hur länge bodde du i Japan?

10 cookiemonster:

skriven

vackra!

11 Haidi Jakobsson:

skriven

hihi hoppas du haft en bra dag ^^

12 mymic:

skriven

sv: haha sure is (:



hur är det annars då? var ett tag sen! (:



kramar

http://mymic.blogg.se

13 Jennie:

skriven

WAOOOW - vilka superfina!!! Vad duktig du är (^-^)/ Kram!

14 Victoria:

skriven

den gröna var underbar~

15 Tonje:

skriven

Så fine de er! Og så kult at du har studert i Japan, for det har jeg også! XD Jeg bodde litt utenfor Tokyo da. Good times!

16 Anonym:

skriven

fina bilder !

17 Malin Aurora:

skriven

Åh vilka tjusiga!

Kommentera här:

Web Analytics