Bilder från kusin-sushi

När jag var hemma i Norrköping så hann jag med två sushi-luncher på det relativt nya stället San Sushi & Wok. En gång med syster och gången efter blev det kusin-sushi med de yngsta kusinerna, dvs. jag, kusin Becca, kusin Vronkan och lillebror Macce. Här är några bilder från kusin-sushi-träffen.

 

Kusinerna som ser ut som syskon..?

 

 

 

Mmm.. 10 bitar sushi, kan det bli bättre? (Jo, om det är fler bitar!)

 

 

 

Vem är vem, kusiner v/s systrar. Ja, mina kusiner är mycket yngre.. men nej det syns knappt. (lillebror tar lite suddiga bilder tyvärr..)

1 Neha:

skriven

Gud vad gott:D

2 Elsa:

skriven

åh, vad häftigt att du har varit i Tokyo! Vill verkligen åka dit, min drömstad! :)

3 Cat:

skriven

SV: Mjo, det känns bara som att det tar upp för mycket tid, plus att det blir en sån överdriven bild av mig som jag inte gillar. :/ Jag hoppas att Japan-planerna går som de ska, i vilket fall åker jag i sommar. ^^

4 Emi:

skriven

Jag måste verkligen äta mer sushi! har knappt ätit det :0 minns inte ens hur det smakar! Det ser iallafall väldigt gott ut på dina bilder :D

5 Sanna:

skriven

Mums med sushi!

6 gil:

skriven

sushiii!!! va gott det ser ut!

Trevligt med lite familj/släkt stund :D

Kommentera här:

Web Analytics