60 prenumeranter!

Det är så himla kul att se att ni blir fler och fler som läser, och ännu roligare att ni är så många som prenumererar på mina inlägg via bloglovin!

Nu har bloggen över 60 prenumeranter och därför tänkte jag att vi ska fira detta. Men hur? Funderar på att fira med önskeinlägg, utlottning eller liknande. Men vad tycker ni läsare?

Seinosuke, jag och Rentarō poserar, Tokyo, augusti 2011

1 Mammi:

skriven

Vilka härliga små kamrater.... hade inte förstått att du hade träffat dom igen.... kul... kom dom ihåg dig!!

2 Emma:

skriven

Men Grattis! Vad roligt och vilken underbar bild! Kram

3 danni:

skriven

önskeinlägg eller frågestund hade varit kul :D

4 Linn:

skriven

Åh vad roligt! :D Det är alltid roligt när man vet/kan se att folk gillar det man skriver :)



http://imturningjapanese.blogg.se

5 sarah:

skriven

fira med en tävling

6 Linn:

skriven

Det gör absolut inget att du inte uppdaterar så ofta. När man väl ser innehållet och de fina fotona du lägger upp blir man glad och vill besöka ^^



Sv: Det är grymt roligt att jag äntligen kan jobba med fotografi och denna gång behövs inte ens ett körkort! Men jag förstår dig. Jag tog mitt körkort förra året för jag tyckte det behövdes om jag skulle jobba som fotograf. Och det gör det ju ofta om man inte bara jobbar i studio-miljö.



Sv igen: Ja, det är en bra låt men jag hade också velat höra mer av Miyavis sång. :)

7 Anonym:

skriven

haha vilken söt bild :D

8 emma:

skriven

jag har en fråga, har du ätit på Kokyo (visserligen kinesisk)i Stockholm? Isåfall vad tyckte du?

9 emma:

skriven

Tack för snabbt svar! Jepp vi tänkte kolla upp en veg-restaurang innan vi åker det blir antingen Kokyo eller en restaurang som heter Babajan som serverar "World food". Kram

10 Sofie:

skriven

Det vore roligt med ett receptinlägg där du testar att göra egen wakame goma och gari =)

11 Moa:

skriven

Woho, grattis! :D

Utlottning är ju alltid trevligt ;) Och kanske även att du lägger upp nått recept, eller någon liten review på något ;P

12 Julia (::

skriven

Vore väldigt roligt att se ett videoinlägg där du ger tips på hur man gör suchi!! :D

13 Patricia - nonamida@twitter:

skriven

Frågestund vore roligt!

Fin bild. :)

Btw, jag har inte hunnit vika origami än av origamipapperna, men håller på att leta och öva lite innan jag rör dem. D:

14 Patricia - nonamida@twitter:

skriven

Sv:Åh, jo! Men jag tror det är en liten chans att jag vinner nu när jag redan har vunnit en gång... :c men jag är med ^^Alltid värt en chans. Hade tur en gång!



Det ska jag göra! (^-^)/

15 Lina:

skriven

Naw, vad söta de är! :') Har du kusiner, eller kompisar i japan? ^_^

Kommentera här:

Web Analytics