Kawaii tools

 

Pincett och nagelklippare med en liten kimonoklädd japanska. Supersöta och endast 10 kr stycket på TGR. Kvaliteten är troligen därefter, men oj så mycket trevligare det blir att klippa naglar och använda pincett när de ser ut såhär! Bäst av allt var nog att dessa fanns i flera olika färger och mönster (kimono, hår och ögon såg olika ut), jag tog självklart de gula med sakura på. Det fanns också nagelsax, men jag avstod från att köpa den idag.

1 Moah | 12 | Bloggerska ღ:

skriven

Svar- Via någon blogg :) Söt pinsett!

2 Cat:

skriven

Min pojkvän älskar Tiger! (tror det heter så egentligen, ser så konstigt ut med TGR o:) Jag själv tycker att det är lite läskigt med för låga priser, men det är kul att se vad som finns där inne ^^

3 Cat:

skriven

Sv: Inte vad jag vet! Men eftersom att pojken min bor i Lund och det finns ett TGR där, så brukar vi gå dit ibland ^^ dessutom hittade jag det i Thessaloniki i Grekland (vilket är den stad jag kommer från bl.a) o:

4 Lina | photo ♥:

skriven

Gud så gulligt! <3

5 Lina | photo ♥:

skriven

SV; Tack så mycket (:

6 Malin Aurora:

skriven

Nejmen åh vilka söta!



Sv: Haha jag tänkte precis samma sak, det märks att jag är tillbaka i Sverige. Nej de lär sig tydligen inte, det är ju alltid någonting som är fel.. Helt sjukt.

7 cecilia:

skriven

Gud va söta!!!



SV: Njae, det var inte riktigt den godaste glass jag har ätit. Det ända ord som jag kan tänka mig att beskriva den är SKUM!

8 Emelie:

skriven

Jag har pincetten också, fick den för några år sedan av min kille i present! :) supertjusig!

9 Jinni:

skriven

Åh vilka supersöta, vad fint det skulle vara att ha såna.



Tack för din kommentar hos mig, det stämmer bra att det är pak/bok choy i ena mjölkartongen :P

Kram

10 Victoria:

skriven

Vilka bedårande~<3



svar: läser den också, men hade faktiskt kollat upp och tänkt gå till fiket innan dess med ;3

11 Linda:

skriven

Gud vilka söta ^^

12 Lina!:

skriven

Va med i min fototävling! Tema-vatten! Just du kanske vinner;) Klikca på mitt namn & kommentera inlägget: FOTOTÄVLING! TEMA-VATTEN! va med! tack, kram

13 Dixi Wonderland:

skriven

Svar: Ja det var verkligen en lyckad kväll. Så otroligt kul att få se hur mycket arbete som ligger bakom.

14 nathalieandersson':

skriven

otroligt fin blogg!

bloglovin byte? :D

15 mary:

skriven

coola! min kompis har också en sådan fast grön! :D gud vilken fin blogg du har! ha en jätte fin helg!

16 E M M E L L Y:

skriven

Söta =)

17 Lily:

skriven

sv: det gillar jag också (men inte min plånbok)! Å det är fina saker man får också. Inget billigt plasta-skit inte :D Det jag gillar med k-pop är att man alltid får en sån fin fotobok!! Med J-pop så gillar jag skivfodralen man får. Riktig skivfodral än den pappliknande man får när det gäller k-pop. Varje gång jag ska ta ut mina skivor ifrån dom känns det som den ska vikas ihop och gå sönder. Det gillar jag inte!!!



Oj, nu vart det en lång kommentar :D



kram på dig ^^

18 Emma:

skriven

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

19 Inspire me, Darlin':

skriven

Sinnes va söta! Ska absolut ta mig en sväng förbi där någon dag snart! ^^

Kommentera här:

Web Analytics