Blog Award

Jag har fått en Blog Award!

För att uppmärksamma fina, intressanta och roliga bloggar så pågår det ett typ av 'word of mouth'/'spread the word'-projekt som går ut på att visa uppskattning för sina favoritbloggar och tipsa andra om dessa bloggar. Jag fick utmärkelsen av inspirerande FuckingImpossible, med motiveringen "cool foto- och receptfylld blogg om allt som rör Japan." Vilket gör mig jätteglad, tack!

Jag ska nu
  • - länka tillbaka till personen jag själv fått nomineringen av, och tacka såklart! (länk finns ovan)
  • - välja ut 5 av mina favoritbloggar och tipsa er om dem, gärna med en nominering/förklaring
  • - göra personerna bakom dessa bloggar uppmärksammade på att de fått en Blog Award så att de själv väljer ut sina favoritbloggar (kanske är min blogg till och med en av dem..?) och sprider dem vidare


Jag själv läser inte supermånga bloggar (ett par lite större fotobloggar, liksom många med mig), och följer desto färre.. Men jag har några favoritbloggar, och de kommer här (utan inbördes ordning):

(Vill du använda min bild, här ovan, så måste du ange att den är 'min'.)

 

EDIT: Har hittat lite mer info om detta 'fenomen' där denna award kallas Liebster Blog Award: "Liebster betyder 'käraste' på tyska, och ges till bloggar med mindre än 200 följare". Vet dock inte hur eller när detta startade.

1 emma:

skriven

Du har här med fått ytterligare en Blog Award! :D

2 Wictoria:

skriven

Jeg tror jeg fant deg i et kommentarfelt på en annens blogg! :D :D

Jeg la deg til på bloglovin i dag! :D Fint å se flotte bilder og Japan er også koselig å lese om! :D Blir aldri lei.

3 Matilda FOTO :):

skriven

Jätte fin blogg, hoppas du haft en bra dag :)

4 Elin:

skriven

Åh så roligt tack ska du ha johanna! Vad fint sagt, ja blir smickrad :)

5 Annika:

skriven

Hejhej Johanna, vilken finfin blogg jag hittade här!

Blir själv sugen på att åka till Japan...

6 yoana:

skriven

Vilken mysig blogg :D Kolla gärna i bloggen på min son när han bara va några dagar gammal <3

7 yoana:

skriven

Hihi jaa :D Hur funkar allt då?

Kommentera här:

Web Analytics