Snabbvisit

Som ni har märkt så har jag inte 'kommit tillbaka' till bloggen än, vilket beror på att det varit väldigt mycket på gång den senaste månaden. Jag har fått jobb (och bor borta, dvs. inget internet), flyttpackat, haft Mami på besök, flyttat till Helsingborg och inte fått fungerade internet än.. för att nämna några saker. Helt enkelt fullt upp! Men så fort vi kommit i ordning i nya lägenheten och fått fungerande internet så lovar jag er nya inlägg.

Ha det så fint så länge, och kolla gärna igenom mina arkiverade blogginlägg!
1 Wilma:

skriven

Fin blogg , kolla gärna in min :)

2 39 kilo:

skriven

re.

ja, men det "dåliga" med göteborgs utbud är att man blir så himla himla kräsen! Jag menar, förut tyckte jag att supersushi var världens bästa... haha.

Svar: haha, kanske sant.. själv har jag aldrig gillat supersushi!
Johanna

3 Emma Axelsson:

skriven

ska bli fint när du har tid och möjlighet att återvända till bloggen :) hoppas allt med flytt funkat och grattis till jobb!!

Svar: Ja, så känner jag med. Kul att du tittar in.. tackar så mycket!
Johanna

4 Fina:

skriven

Hej ville bara säga att jag tycker du har en super söt blogg och att du ska fortsätta med det du gör. Gå gärna in på min blogg www.Finas.webblogg.se Kram ❤

5 Lina:

skriven

Där ser man!

6 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

skriven

ha det super så länge! :)

Svar: Tackar, snart så är jag tillbaka!
Johanna

7 FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor:

skriven

Hej! Det var kul att vara turist i Norrköping och hotellet var verkligen toppen. Du har rätt angående sushin. Fotot är taget i skyltfönstret. Jag saknar Tokyo också varje dag. Hoppas kunna återvända snart.

Svar: Härligt! Haha, tyckte det såg lite för 'torrt men ändå glansigt ut för att vara 'the real deal' haha. Samma här!
Johanna

Kommentera här:

Web Analytics