Design på gång

Hej på er!
 
 
Har ju pratat om att jag trixat med en ny uppiffad design, vilket jag började med för ett bra tag sedan så nu är det en helt ny jag gör. Haha, hade redan tröttnat. Tänkte fråga er, fina läsare, om det är något speciellt som ni 'saknar' här på bloggen? Exempelvis mer info (typ inforutan om mig), andra länkar, sökfunktion m.m.
 
Skriv gärna en liten kommentar om det är något ni skulle tycka var bra att lägga till, och för den delen också vad ni gillar i design/utformning. Så att jag inte tar bort det. Vore jätteglad om ni ville slänga iväg en liten kommentar och hjälpa mig.
 
Återkommer imorgon igen. Ha en fin dag!

1 Mia:

skriven

Å så kul med en blogg om Japan! Så himla mycket fint som finns där!

Svar: Hej Mia! Vad kul att du hittat hit och kul att du kommenterar. Visst, Japan är bästa stället!
Johanna

2 Anonym:

skriven

Guuud va fin blogg! Kika in på min nystartade blogg<3

Kommentera här:

Web Analytics