Tokyo 2014!

Utsikt mot Tokyo Sky Tree och Asashi Building, från Asakusa. Oktober 2013
 
Ja, egentligen vill jag inte erkänna det men nog blev jag lite smått besviken över det relativt svala intresset för mitt "suddiga" inlägg om vår kommande resa. Förväntade mig lite mer frågor och spekulationer, men kanske är det bara så att ni känner mig för väl vid det här laget! Haha (fick lite kommentarer av er som följer mig på instagram, efter att jag redan avslöjat resmålet i alla fall, tack!) 
 
Vi ska alltså tillbaka till Tokyo, redan om 14 dagar! Helt tokigt och ganska spontant får jag väl säga. Vi hade önskningar att kunna åka en tur i maj eller juni men biljetterna steg i pris så vi insåg att det inte skulle bli av, men så förr-förra lördagen hittade vi galet billiga biljetter så det blev en bokning lagom till påsk! Vi är såklart extremt peppade och planerar att denna resa göra lite "nya" saker och försöka hitta nya ställen att besöka (med tanke på Tokyos storlek lär det ju inte vara några problem dock). Har ni tips så tar jag gärna emot dem!
 

1 Maggie:

skriven

Jag såg det redan på Instagram, så jag visste ju vad det handlade om ;) Däremot är jag sjukt avundsjuk! Hade liksom inte kunnat resa oavsett egentligen pga mitt jobb, men fy tusan vad jag vill åka till Japan! ^^

Har du skrivit om hur du och Kai klarar er i japan på den japanska ni kan? Skulle vara roligt att höra lite om det i något inlägg :)

Svar: Haha ja, jag kunde inte hålla mig och många av er "trogna" läsare följer mg nog där. Ne, det har jag nog inte skrivit om. Vi klarar oss bra, såklart är det mycket vi inte förstår- speciellt kanji, eller kan förklara (vi har ju bara läst grundnivå) men vi brukar inte ha några problem med japanskan. (•__•)y
Johanna

2 Milla:

skriven

Vad kul! Har nog inga tips, tycker mest att du tipsar mig hehe :)

Svar: Haha, så kul att du tycker det.
Johanna

3 madabouttea.se:

skriven

Fy farao vad kul!!!!! Ta mig med dig haha :3

Kommentera här:

Web Analytics