Tävla om sushi-bok

För att fira att bloggen nu har över 60 prenumeranter på bloglovin så anordnar jag en tävling! Jag hittade en fin liten sushi-bok på bokmässan som jag tänkte skulle passa mina läsare.

 

Denna bok ger en introduktion till hur man gör sushi hemma, med handfasta tips, instruktionsbilder och ett par varierade recept. Det är både en bra "kom igång"-bok för er som ännu inte provat på att göra egen sushi och även jättebra för den som bara vill ha lite nya tips och idéer. En behändig bok på 50 sidor, utgiven 2010.

 

Tävlingen är avlutad, se vinnaren här.

 

Alla kan vara med och tävla, vinnaren dras på torsdag (29/9). För att vara med i tävlingen, gör så här :


- Kopiera tävlings-logon (bilden här nedan) och klistra in den i ett inlägg på er egen blogg, där ni nämner att ni är med och tävlar, och länkar tillbaka till tävlingen. Jag vill också gärna att ni tipsar om ert bästa sushi-ställe, favoritrestaurangen helt enkelt. (Har ni inte ätit sushi ute så skriv gärna var ni skulle vilja prova att äta.) Skriv sedan en kommentar här nedan, där ni länkar till inlägget på er blogg.


- Har man ingen blogg så skickar man istället ett mail till mig på love-tokyo[at]hotmail.com och skriver samma sak där.


På torsdag lottar jag fram en vinnare, så alla som deltar har lika stor chans att vinna! Klicka på bilden nedan för att kunna kopiera.

 

'

Lycka till!

2 Bexy:

skriven

http://bexelyn.blogg.se/2011/september/sushi.html Jag vill vinna sooooo bad! Hoppas på det bästa!

3 Elin:

skriven

J-popälskare eller hur? :)



Kom och var med i vår födelsevecka med överraskningar och tävlingar varje dag! Första tävlingen är redan idag. Titta gärna in och var med!



http://imturningjapanese.blogg.se

4 Linn:

skriven

Hej!

Tack för att du var med i vår NEWS-tävling igår! :D Vinnaren är nu utsedd och resultatet finns att hitta på vår blogg.



Det kommer även upp en ny tävling idag så du får gärna kika förbi igen! Det är födelsedagsvecka hela veckan ut så massa mer roligt kommer upp ^^



http://imturningjapanese.blogg.se/

5 Every:

skriven

Fin blogg. Har du varit i Japan?

Titta gärna in i min blogg.

6 Emma:

skriven

Min favvo sushirestaurang i Örebro är East West sushi, men då när man besöker stället (bra service fint upplagd mat,goda tillbehör). Utkörningen känns inte lika uppstyrt, då snålar jag hellre lite och köper hem från något billigare ställe.

7 Moa:

skriven

Klart man ska vara med och tävla! :D

http://momomoa.blogspot.com/2011/09/tokyo-love-tavla-om-sushibok.html

8 Emma:

skriven

jaha, jag gjorde visst fel... la upp bild på min blogg men tipsade här... nåväl, hoppas du har överseende... jag verkar inte kunna länka till mitt inlägg, men det ligger på min blogg.

9 Mammi:

skriven

ja jag har ju ingen blogg... men vill gärna vinna ändå.... älskar ju sushi och som vi lärt mitt barnbarn.... vad tycker vi om isterband... blä.... vad tycker vi om sushi... mums....

10 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

skriven

Hej. Grattis till 60 prenumeranter.



Vad kul med en sådan tävling. Jag skulle gärna ha velat vara med men jag har inte ens ätit sushi en enda gång.



Jag borde verkligen pröva det =)

11 Sofie:

skriven

SÅdär, nu är jag också med och tävlar!



http://kashikoi.blogg.se/2011/september/289-tavlar-om-sushibok.html

12 elin:

skriven

Åh vilken rolig grej, vad bra att du nämnde det :D !!



kram!



http://elinutten.blogspot.com/2011/09/jag-tavlar-min-van-johanna-pa-tokyo.html

13 Moa:

skriven

Har inte heller någon blogg, men har mailat dig :)

14 jennica:

skriven

roligt! jag skickat iväg ett mail nu :)

Kommentera här:

Web Analytics